reklama

Otázky pre pána premiéra

Pán premiér, teraz som v rozpakoch. Po informáciách o chystaných zmenách v spoločnosti Cargo, akosi prestávam rozumieť vašim dlhodobo proklamovaným tézam o spravovaní štátneho majetku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je štát dobrý vlastník a správca spoločného majetku, alebo nie je?

Podľa môjho skromného názoru, by dobrý vlastník a správca mal majetok zveľaďovať, nie ho rozpredávať! A to už ani nehovorím o prípade, ak sa jedná o majetok strategickej spoločnosti.

Ako to teda vlastne je?

Je postup navrhovaný ministerstvom dopravy v prípade Carga skrytou privatizáciou, alebo ešte stále ukážkou efektívneho spravovania majetku strategického podniku?

Alexander Barna

Alexander Barna

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V podstate som OPTIMISTA, niekedy ešte stále naivne dúfajúci, že sa veci dajú zmeniť. Keď sa chce. Som však REALISTA a viem, že väčšinou sa nechce.A tak som hlavne PRAGMATIK a akceptujem, že s tým musíme žiť.Naivita vyústila v to, že som sa stal zakladajúcim členom strany Sloboda a solidarita. Realita spôsobila, že som túto stranu v apríli 2013 opustil :-( Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu